zondag 17 augustus 2014

Beekeepers Quilt -part 1-

Sinds een paar jaar volg ik op YouTube (en ook wel haar blog) het wel en wee van Jennifer Ross. Jennifer is een jonge vrouw uit de VS die blogt, vlogt en video's maakt over haar leven, organisatie, haar hondje Winnie én over breien...

Ik denk dat het deze blogpost was waarin ik enthousiast begon te worden over de Beekeepers Quilt. Het is een groot project dat eigenlijk uit allemaal hele kleine projectjes bestaat. Hierdoor is het supergeschikt om mee te nemen, bij de tv te doen, of zelfs om er in de auto (bijrijder ;) ) aan te werken. Toch heeft het nog vier maanden geduurd voor ik overstag ben gegaan...

Via de website van Tiny OWL knits heb ik het patroon gekocht en in de lokale brei-winkel heb ik speciale brei-naaldjes en een beetje wol gekocht.



En nu moet ik aan de slag... Word vervolgd dus...

Geen opmerkingen: