dinsdag 26 augustus 2014

Beekeepers Quilt - Part 2 -

Daar ben ik weer!

Ik heb het virus te pakken hoor! Het brei-virus wel te verstaan...

Het heeft me wel heel wat tijd gekost maar uiteindelijk heb ik dan toch een manier gevonden om Hexapuffs te breien.Toen ik begon met het gekochte patroon kwam ik er helemaal niet uit. Ik denk dat dat onder andere door het taalverschil kwam, én het lijkt erop dat er in de VS (en GB) simpelweg anders word gebreid...).

Ik ben nog aan het bekijken of ik mijn bevindingen hier kan/mag plaatsen zonder problemen met de eigenaresse van het originele patroon te krijgen, dus daar kom ik nog op terug!
In elk geval kan ik wel al laten zien wat mijn plan is. Ik wil een plaid maken die een soort waterval/regenboog effect heeft. Ik heb daarom een aantal frisse kleuren gekozen en ben begonnen met 4 kleuren. Hieronder kun je het een beetje zien. Ik heb effen katoen én gemêleerd katoen om het speels te houden. wel denk ik dat ik het blauw dat nu tussen groen en aqua zit, verplaats naar de plek waar nu lila zit. Lila laat ik dan vervallen... Wat denk jij, is dat beter?



1 opmerking:

Anoniem zei

Oh wat grappig, ze zijn gevuld. Vandaar dat leuke effect (kon het op de eerste foto niet zo goed zien.

gr
Joanie